porn teen anal xxx videos teen porn mobile porn porno izle

Bande à part – Radikalni autorski film

„Bande à part” je nova sekcija Festivala autorskog filma. Nastala je iz naše želje da Festival autorskog filma, pored novih filmova već potvrđenih i nadolazećih autora, publici predstavi i jednu drugačiju, radikalniju mogućnost nezavisnog autorskog filma. U pitanju su smeli, često vizionarski, uvek autonomni autorski glasovi koji proširuju naše poimanje onoga što film može da bude.

U Dvorani kulturnog centra Beograda 27. novembra program „Bande à part – Radikalni autorski film“ otvoriće ostvarenje „Šapat senki“ Žan-Mari Strauba, a pre projekcije gledaocima će se obratiti selektor programa – reditelj i član Saveta Festivala autorskog filma Vladimir Perišić.

„Šapat senki“ zasnovan je na antologiji Žorža Bernanosa, i bio bi to verovatno prvi film Žan-Mari Strauba da ga 1950. godine rat u Alžiru, u kome nije želeo da se bori, nije naterao da iz Francuske ode u egzil. Sa Bernanosom se Straub prvi put susreo kao srednjoškolac, kroz Bresonov film „Dnevnik seoskog sveštenika”. Ovaj film je prvi put da Straub kao filmski autor radi na osnovu Bernanosovog teksta.

Publika će biti u prilici da vidi isto veče još dva njegova filma „O Veneciji“ i „Komunisti“. ,,Komunisti“, poslednji film francuskog reditelja Žan-Mari Strauba, o otporu nacističkom teroru u Nemačkoj predstavlja neku vrsta kaleidoskopa komunističke misli i akcije.

,,Dok nas ludilo ne razdvoji“, kineskog reditelja Vanga Binga, je dokumentarna hronika svakodnevnice psihijatrijske bolnice u provinciji Junan i portret institucije koja programira koliko i dijagnosticira ludilo.

,,Od onoga što je bilo“, Lav Diaza, doziva u sećanje jedan period autorovog detinjstva i kolaps siromašne pomorske četvrti tokom poslednjih dana pred uvođenje ratnog stanja na Filipinima 1972.

Anđela Riči Luči i Jervant Đanikijan u ,,Varvarskoj zemlji“, kroz montažu arhivskog materijala koji je snimio italijanski inženjer u Etiopiji početkom prošlog veka, govore o nadolazećem fašizmu.

Portugalski reditelj Pedro Kosta sa filmom ,,Konj zvani Dukat“ nastavlja svoj rad sa imigrantima iz lisabonskih predgrađa.

Kanadski kritičar i reditelj Denis Kote kroz ,,Radost čovekove želje“ postavlja pitanje rada u kapitalizmu, dok je ,,Isečci iz života srećnog čoveka“, američkog eksperimentalnog reditelja Džonasa Mekasa, njegov filmski dnevnik od 1960. do 2000. i autobiografska poema u slavu života.