porn teen anal xxx videos teen porn mobile porn porno izle

Bande à part

Bande à part ove godine daje posebno mesto nezavisnom filipinskom reditelju i “ocu novog filipinskog filma” Lav Diazu projekcijom njegova dva najnovija filma – The Woman Who Left (2016) i A Lullaby to the Sorrowful Mystery (2016) – dobitnika Zlatnog Lava na ovogodišnjem Venecijanskom, odnosno nagrade Alfred Bauer na poslednjem Berlinskom festivalu.

Diaz, jedna od ključnih figura savremenog filma, od kraja 90-ih godina, zahvaljujući digitalnim kamerama, potpisuje filmove koji oslobađaju kinematografiju od industrije a filipinski narod od njegove kolonijalne sudbine. Filipini su pretrpeli tri veka španske i pet decenija američke dominacije, japansku okupaciju i Markosov vojni zakon koji Diaz smatra za četvrtu kataklizmu u istoriji njegove zemlje. Njegovi filmovi se bore protiv tog kolonijalnog i diktatorskog nasleđa strpljivo pričajuci uvek istu a potisnutu priču: agoniju provincije i viševekovno nadanje filipinskog naroda.

Posebno interesantan i blizak našoj publici bi trebalo da bude dokumentarni film Abbasa Fahdela Homeland : Irak year zero (2015) – hronika svakodnevnog života u Iraku pre i posle američke invazije 2003. Homeland je velikodušan portret zemlje i naroda o kojima, posle 25 godina propagande, vlada pojednostavljena slika. Tokom 334 minuta filma, klišei polako padaju i prepuštaju mesto likovima – muškarcima, ženama, deci – koji nam postaju bliski. Mešajući porodični sa epskim romanom, malu i veliku Istoriju, film Abbasa Fahdela gledaoca vodi na putovanje od Bagdada do obala Tigra, kolevke čovečanstva.

Film Jorisa Lachaise-a Ce qu’il reste de la folie (2015) istražuje, u pratnji pisca Khady Sylla, psihijatrijsku bolnicu u predgrađu Dakara u koju je pisac više puta zatvaran. Khaddy Sylla se susreće sa svojim nekadašnjim doktorima ali i sa pacijentima da bi sa njima diskutovao o terapeutskim metodama te ustanove i njihovim vezama sa kolonijalizmom.

Wang Bing, u Bitter Money (2016) – nagrada za najbolji scenario na ovogodišnjem Venecijanskom festivalu u selekciji ,,Horizonti’’ – prati grupu migranata koja dolaze u provinciju na Istoku Kine u potrazi za boljim životom. Ono što nalaze su tek osrednji uslovi života i skoro potpuno odsustvo mogućnosti. U tom kontekstu, među likovima počinju da se razvijaju nasilni odnosi opresije.

U Kaili Blues (2015) Bi Gana, potraga seoskog doktora za svojim napuštenim sestrićem postaje putovanje unutar sebe, kroz različite i paradoksalne temporalnosti koje mešaju svakodnevnicu i sećanje, sadašnjost i prošlost, stvarnost i san.

Za kraj, La Mort de Louis XIV (2016) španskog reditelja Alberta Serra je filmski omaž francuskom glumcu Jean-Pierre Leaud-u koji, od Les 400 Coups François Truffaut-a pa do Le Pornographe Bertrande-a Bonella, već 60 godina, poput Luja XIV, suvereno vlada francuskim novim talasom i autorskim filmom.

Vladimir Perišić, selektor programa Bande à part